4 Jan 2012

doa

kredit
HAMKA, pesanan zaujah Dr Hata, dalam slot super akhwat. tentang bagaimana untuk menjadi seorang daie, akhwat yang bekerjaya, isteri dan surirumah di samping ibu kepada anak-anak. 

setiap dari sekarang, berdoalah dan pohon kepada Allah supaya kurniakan kita, pasangan yang lebih baik agamanya daripada kita. bila bersamanya semakin bertambah cinta dan dekat kita pada Allah.

4 comments:

anis shafikah said...

yana,
lama dah x mengomel kat sini.
tadi baru lepas jumpa muna.
heheee (gembira) this week kita stat exam dah inshaAllah.mohon doanya ya ukhti fillah :)

yana yang kuat,semoga terus kuat & extra kuat ya.semoga Dia bantu untuk semuanya.semoga semangat positif selalu di sisi.semoga rencana kita berada atas landasan kebenaran.

anda jaga diri baik-baik :)
oh mohon izin nak share ya post ini.pic nya cantik.heeee.

arissa myana said...

p/s: pura2 x kenal sape yg mengkomen di atas :p heheheee **,


semoga terus kuat dan tsabat. gantungkn harapan juga doa kamu kpd Dia. Dia maha tahu, Dia maha menjaga dan mencukupi. dan semua itu jg perlu usaha, juga keimanan kita kpd bantuan Dia.

hey, baca lah emel sy :) hehe

sy x kn tny knp kamu pecahkn gigi pasien kamu tu ok :)

sila jaga dri. smoga iman dlm keadaan plg tiptop!

mish u

Liyana said...

anis, terima kasih anis sebab singgah dan bagi kata-kata semangat. sebab tu sister sangat perlu untuk saling menguatkan. sebab kita memang tak boleh bersendirian, kerana itu kena ada saudara yang kena saling nasihatkan. kan?

alhamdulillah dikurniakan orang-orang yang care di sisi. :)

kirimkan hugs and kises pada muna yea...tepuk2 sikit bahu dia bagi pinjam bahu anis kejap. jadi tempat curhat. dan pesan kat dia seorang akhwat harus kerja lebih kuat lagi! sebab akhwat yang faham islam bukan bercita-cita dan berkerja untuk kepentingan peribadi atau untuk manusia. tetapi untuk Allah dan islam! :)

Liyana said...

muna doakanlah saya supaya istiqamah dan tsabat ya. supaya nama kita famous disebut-sebut malaikat di atas sana sebab berkasih sayang kerana Allah. ok kena reply pendek je sebab emel harus panjang hoh

:) xoxoxoxo (berjuta lemon) rindu anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...