19 Aug 2011

sempit

ada masa kita merasakan kitalah orang yang paling bizi di dunia
sehinggakan kita rasakan seperti tiada masa untuk diri sendiri
pengisian ruhani kita juga tidak sesungguhnya
seperti masih lesu dan belum cukup membekalkan hari-hari kita

tapi sebenarnya, selagi kita ada masa untuk tidur di waktu malam, pergi tandas, makan dan sebagainya, maknannya kita masih ada masa

aku masih ingat seseorang yang aku rindui.

dan kagumi

satu ketika ketika beliau berada di department O&G. department yang maha sibuk, beliau ditimpa sakit. ambil MC terpaksa dua hari. aku kira, dengan mc yang ada, beliau bedrest di rumah. ternyata aku silap. dengan peluang mc itu beliau turun berdakwah. mengisi ruhani adik-adik

sungguh aku kagum

aku rasa diriku sangat-sangat manja.
aku sepertinya tidak kuat
cengeng

menulis ini juga membuatkan aku menangis.


"apa matlmat yana sebulan di sini"


"saya nak jadi hebat macam akak"


"jangan, set untuk jadi lagi hebat dari akak".

aku sangat rindu


ya ALlah, beri aku kekuatan pls.

1 comment:

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...